Min första dag på nya jobbet...

Idag vare första dagen på Affection :)
Det var jättekul, väldigt annorlunda från det som jag är van vid
 men det var somsagt kul :)
var väldigt nervös imorse och det blev litte fel och så
men att det var ingen fara.
Min första kund imorse köpte solskyddsfaktor och när jag
 gav henne den och skulle ge henne
kvittot, fråga hon om hon inte kunde få en påse,
det hade jag inte en tanke på att ge henne
är ju så van att de fixar det själva :P
En sak jag inte förstår bara?
det var väldigt många som fråga efter hawaiian tropic
med solskyddsfaktor 0 (!?)
asså? vadå 0, då kan det väl lika gärna kvitta? då får man ju endå inget skydd.
jaja man kan väl inte förstå allt här i världen..
och på det får ni en bra låt av Matt&Kim
HEJ DÅ :)



Sally

Kommentera inlägget här :