plugga, plugga, plugga :)

heeej! :)
Jag tänkte jag skulle börja plugga, snart iaf?
djurskyddsinspektör, hur låter det? :)
MEN, jag har en del att läsa upp.
betygskraven är
Svenska B
Biologi B
Fysik A
Kemi B
and here´s the kicker, Matematik (!!!!!!!!) D (!!!!!!!)

Matten känns svårast så vi får väl börjar med den då kanske?
Jag ska ju endå plugga upp B, C & D
men det kan man väl kanske plugga på distans, värre äre väl med biologin, fysiken och kemin.
nej usch, just nu är bara tanken på att sätta mig i skolbänken igen ganska långt bort.
ååå jag vet inte vad jag vill.


Sally

Kommentarer :

#1: Ida

Jag pluggade matte B o C på distans förra hösten.

C-kursen var de stördaste jag varit med om..fattade INGENTING utan chansade på det mesta..men jag klarade kursen iaf haha! ;)

skriven

Kommentera inlägget här :