Berzeliigatan

JAG HAR HITTAT DEN, ÄNTLIGEN!!
Men den är stängd, dom har flyttat allt till Gamla Ullevi. 
Jag pratar alltså om Blåvitt-Shopen, IFK Göteborgs motsvarighet till FBK-Shopen ;)
Jag har tjatat i flera år att jag ska ta mig dit, och när jag väl kommer dit av en slump och upptäcker vart jag faktiskt är och går så har den STÄNGT!
blev så arg så jag gick och sura ändå tills vi kom till konstmuseet :P
Köpte inte så mkt i göteborg.
Köpte bara en lång kofta och en vanlig lila tröja på ZARA.
Sen köpte jag en varsin julklapp till mamma och syrran på Åhlens.
(och en till mig själv ;) )
Tåget blev försenat en halvtimme imorse, så vi kom inte iväg försens halv 7 endå.
men jag gick upp tidigt endå, så nu är jag helt slut så nu äre sängen som står på schemat!
Hoppas ni haft en underbar torsdag, det har iaf jag! :)


Sally

Kommentarer :

#1: tina

"Försens".. hahaa. Förrän, Daniella, FÖRRÄN! :D

skriven

Kommentera inlägget här :