Sehnsucht ♥

Ja, idag äre söndag och imorrn ska jag faktiskt inte jobba :P börjar på tisdag nästa vecka.
Eftersom jag vet att jag är ledig en vecka börjar jag redan "längta" tillbaka till jobbet. Hur sjuk är inte jag då?
Apropå sjuk, så idag mår jag ganska bra, igår var jag helt död fattar inte vad som hade flugit i mig. Orka inte göra ett skit, inte ens äta så då förstår ni ju hur borta jag verkligen var. ;)
Jag fick min skivor i fredags också, så nu sitter jag och njuter av härlig musik, nu lyssnar jag på Sehnsucht och innan det Herzleid och Riese, Riese så när den här skivan är klar blire Mutter :)
jag är så glad att jag köpte dem, för de är så bra, jag tror jag tycker mer om Rammstein nu sen jag var och såg dem live. Jag kan inte få nog av musiken!! älskert.

Får se om jag går ner till Tina sen eller om jag bara talar om vad hon ska göra,
Syrran ringde igår och frågade om jag kunde fråga Tina om hon inte kunde fixa iordning hennes blogg som hon gjorde med min, :)
Och när jag frågade henne idag så sa hon ja, så vi får väl se hur det blir :)

Var ju och åt på Tempel med Tina, Jenny och Alexandra i fredags, jättegod mat verkligen.
Jag käkade Grillad Kycklingfile med nån baconröra och klyftpotatis med pesto, jättemummsigt och så tänkte jag inte äta nån dessert men det blev en Vanlijpannacotta med blåbär till,  Cheescake och pannacotta är mina favoritdesserter :P  svårt att bara äta litte när man äter det... :D
Hade supertrevligt iaf, vi skratta och prata matte och politik ;) hehe


Sally

Kommentera inlägget här :