finally.

Tänk, idag har jag nästan inte ont i halsen alls :D Nu snorar jag litte bara så nu ska jag duscha, ta mig i kragen och kanske ta en promenad i skogen? Eller gå ner till pekås och köpa äpple som jag glömde bort igår :P

Min matkonsumtion den här veckan har bestått av
Frukost, 2-3 tekakor med kokt medvurst
Lunch/Middag, Nudlar med biff eller kycklingsmak (riktigt trött på det)
Kvällsmat, Äpple eller Persika

Så det ska verkligen bli skönt att bli frisk så jag får äta riktig frukost och RIKTIG mat!!!

Och jag har precis kommit på hur jag ska få en ringsignal på min nya telefon som inte är en av de där som redan ligger på telefonen. Varför ligger dom där överhuvudtaget? Det finns väl inte nån som tycker att de är nått att ha? eller? Nu fick jag äntligen tillbaka min Black City ringsignal!! Daniella-teknikens värld 1-0 ;)

Nej nu ska jag nog sätta på Liebe is für alle da och stiga in i duschen och kliva ut som ny människa :D


Sally

Kommentera inlägget här :