Fredag..

Jaha då var det redan fredag igen då... Man har alltså varit hemma redan i en tragisk vecka? Jag kan ju inte påstå att jag gjort nått speciellt på den tråkiga veckan, förutom att träffa kusin Åsa och Niklas. Sen var jag ju faktiskt och spela biljard med Jonas, Persson och Peter, sen hängde jag ju med Jonas på kvällen när Persson och Peter lämnade oss i sticket för att grilla i Deje. Det var ju trevligt men om man bortser från det så har jag haft dötråkigt och så blev jag ju sjuk i måndags och det har verkligen inte hjälpt. Jag som skulle börja gå ut och gå långa promenader varje dag har ist inte gjort nått annat än att ligga i sängen och kolla på film. Jag börjar bli orolig för mig själv! Blir jag inte frisk snart vet jag inte vad jag ska ta mig till.. Tur att jag börjar jobba snart igen så jag kommer igång på allvar. minst 15kg ska bort!!! Till jul ska jag väga minst 15kg mindre, det bara är så!!! Jag gick ner 3kg när vi var i Grekland så jag tänkte fortsätta med detta nu.

jag tog den lilla energi jag fick idag till att äntligen städa bort min resväska som ockuperat hallen och så passade jag även på att hänga upp tvättade kläder och plocka bort all skit som ligger på golvet i mitt rum så nu ser det ganska fräscht ut :) Men nu börjar energin tryta så jag tänkte koka mig litte nudlar med kycklingsmak. Nudlar blev min förkylningsmat den här gången då jag inte kan äta mejeriprodukter när jag är förkyld. Det är gott men väldigt tråkigt. Jag vill så gärna ha älgbiffar med gräddsås och lingonsylt med kokt potatis eller Köttbullar, gräddsås, lingonsylt och kokt potatis. Men tyvärr får det vänta några dagar.

För att jag kanske ska få ännu litte energi ska jag lägga upp en bra låt, vet att det har blivit en del youtube men jag älskar musik och vill gärna dela med mig. :P




Så nu blire koka nudlar och dansa litte till Volbeat.




Sally

Kommentera inlägget här :