jahaaa..

Lördag idag då, borde ju göra det där som jag skulle göra idag.. Har iaf tvättat en maskin så länge ska bara hänga upp den så jag kan börja på den andra :) Sen tänkte jag kanske dammsuga eller om jag spar det tills imorrn vill verkligen fortsätta läsa :D och hinna se både twilight och New Moon... igen :P
Ja tänk Sofie, jag har läst ut Twilight-boken nu är jag inne på New Moon och jag hoppas jag har hunnit läsa ut den tills måndag? :P så jag ska ge Johanna den första boken så du kan få tillbaka dem nångång ;)
Nej nu väntar inte tvättmaskinen längre, snart ruttnar väl kläderna :P
Ha en underbar lördag mina vänner!!


Jag får väl bjuda på en riktig lördagslåt också då förstås.
Och försök att ignorera den dåliga bilden på videon :P

Sally

Kommentarer :

#1: Kusin Vitamin

Haha, Daniella!



vad var det jag sa!!! det går inte att sluta läsa och eller hur är böckerna bättre än filmerna? eller har det förstört för dig, som du var rädd för?

skriven
#2: Daniella

Ja, jag kan inte släppa den.. har hela dan längtat hem så jag får fortsätta läsa, började läsa litte smått på den tredje boken igår kväll. Ja, jag tyckte dem gjorde filmerna MYCKET MYCKET bättre :P och ja böckerna är faktiskt bättre än filmerna för man får läsa så mkt mer om deras kärlek och allt. Jag har aldrig tyckt att Robert Pattinsson har vart särskilt snygg men nu efter man läst böckerna så blev han helt plötsligt så himla snygg :D

Konstigt hur det är du ;) Jag är ledig en och en halv vecka nu så nu hinner jag verkligen läsa kan inte slita mig, har inte pratat om nått annat idag känns det som :D

skriven
#3: Kusin Vitamin

Jag vet exakt hur du känner det. Jag hade tänkt läsa om dem i sommar, så just nu får jag nöja mig med filmerna :D Jag tycker det är synd att de inte får med lika mycket av deras kärlek i filmerna! efter tre dagar har du läst ut böckerna :P

skriven

Kommentera inlägget här :