nyårs fint

Hallå!!
Min älskade mamma kom på besök igår och hon sov över här så snart ska vi iväg till bergvik och ikea så jag kan köpa lite smått som jag ska pynta med.
Jag är snart klar med lägenheten, helst av allt skulle jag ju vilja få tapetserat med någon fin tapet men nu
bor jag ju för kbab så det lär ju inte hända.
Så när mamma åker hem sen ska jag ställa mig och skrubba i köket ;) men jag är faktiskt nästan klar, ska egentligen bara dammsuga och torka golvet och damma alla hyllor då förstås.... ;)
Tänkte även inviga strykjärnet jag fick i julklapp och stryka mina dukar.


Igår jobbade jag sista dagen för året också, det kändes litte konstigt men det är förhoppningsvis
folk sjuka även 2012 :)



Tack världens bästa faster för att vi fick vara hos er på jul, tack för all god mat och sällskap ♥






Sally

Kommentera inlägget här :