slit och släng...

heeej :)
alltså, jag är så trött att jag snart somnar ståendes... Efter allt städandes är jag så färdig att jag inte orkar mer..
Jonna och Sofie var här förrut och lämnade all mat och så hjälptes vi åt att ställa iordning borden, dukade, fixade lekar och blåste ballonger. Så innan jag går och lägger mig måste jag lägga kycklingen i marinad och slänga upp litte bilder i en ram sen är jag freeee!! Sen ska jag nog lägga mig och kolla på en riktigt mysig och bra film. Det tycker jag att jag är värd efter allt jag gjort!

Var ner till norrstrand idag och hälsade på min frisör Kim som klippte håret på mig..
Jag är suuupernöjd. Det är väldigt mkt kortare men det är bara skönt även om jag saknar mitt långa hår :D
Ni får se kort på söndag kanske ifrån nyårsafton, eller vi får se :P lovar inget men jag ska iaf försöka lägga upp ett kort på frisyren :)

Snart kommer syrran med korten och så ska jag hjälpa henne att smörja in ryggen med brun utan sol ;)
God kväll!




Sally

Kommentera inlägget här :