i love you

okväll!!
Har precis kommit hem från syrran. Vi har underhållit(!?) oss med melodifestivalen. Där en av mina absoluta favoriter var med och tävlade ikväll, i litte annorlunda form men han är väl underbar iaf?
Nicke borg, i love you!!
MEN i globen kan du väl snälla byta kläder? du närmar dig 40 inte 80....?
satt och skrattade nästan hela framträdandet för det såg så himla fult ut, de där byxorna går helt bort.
Vilken man, vilken röst!! 




Han är väl för bra jävla snygg också? :D



Eftersom det var löning igår så åkte jag och syrran till välsviken och handlade litte mat som var välbehövlig.
Så jag och syrran bjöd mamma och Stein-Erik på mat som var här och hälsade på under dagen. Alltid lika trevligt att ha mammsen på besök :)
På tisdag kommer hon och sover här för hon ska träffa Johanna på onsdag innan hon och Jonna drar till Stockholm för att invänta flyget som tar dem till Paris, där de får byta flyg till Miami. Fy fan va gött för min syster!! Så nu har jag växlat in litte pengar som hon ska få shoppa åt mig med. Vill ha ett par snygga converse och i USA finns det väl massa mer att välja mellan..?
Jag vill också att hon ska försöka hitta Lip injection till mig så jag får ännu mer plutande läppar ;)
Okej, för de som inte vet så är det en läppglans alltså inget man fyller i läpparna. så det är helt okej!! 











Sally

Kommentera inlägget här :