1a advent ♥

heej alla fina och trevlig 1a advent!
Idag har jag varit lite låg och trött, men blev uppiggad av bästa Tina som tyckte vi skulle baka pepparkakor :)
och vilka fina pepparkakor vi gjorde ;) fast jag är ju inge vidare på det här med att dekorera med kristyr :D

Igår spenderade jag kvällen hemma hos syrran, vi käka pizza och jag såg på medan hon julpyntade.
Jag insåg att jag måste införskaffa mig en massa nytt julpynt då jag enbart har kvar saker från när
jag var liten. Så det bli julshopping snaaart. Kanske skulle passa på att köpa lite julklappar också.. och en gran, en gran är ett måste men i år har jag tänkt skaffa en sån där liten plastgran.... det tar emot att köpa en plastgran då jag tycker att det enbart ska vara äkta vara men är man inte hemma under jul så får man ta till andra medel ;)

Nu ska jag gå och lägga mig då jag ska upp halv 6 för det väntar jobb på Nobel mellan 7-15:30
Godnatt



Sally

Kommentera inlägget här :