Bowlingproffs?

Oj nu gick det visst sådär länge tills jag skrev igen.
Men det händer så mkt i mitt huvud att jag inte orkat skriva något.

Igår var jag, Syrran, Jonna, Elin, Jimmy, Patrik och Charlotte på score och bowlade, det var verkligen jättekul. Men jag älskar ju att bowla också :D jag fick några strikear och vann första omgången (med 104p) med Jimmy tätt efter. Sen vann Patrik nästa omgång eftersom vi inte hann och spela klart, annars hade jag ju vunnit igen ;)

Snodde bilderna från syrrans blogg


Elin och Syrran, "jag kan flyga" ;)

Nu har jag tänkt att jag ska baka litte, får besök av syrran snart och mamma är redan här så jag ska baka
litte som jag också tänkte ha när jag ska bjuda släkten på kalas, när nu det blir :)



Ska försöka att komma ihåg och ta kort på mina bakmästerverk ;)




Sally

Kommentera inlägget här :