wobble baby, wobble yeah

heeeeeeeeeeeej igen :)
Nu har man kommit hem igen då, kom hem i söndagsmorse till ett duggigt Stockholm.
Tråkigt eftersom man lämnade ett mycket soligt Las Vegas, men man är ju svensk så man får stå ut med detta "sommar" väder ;)
 
Har haft 2 helt UNDERBARA veckor med världens bästa tjejer och vi har solat, solat, badat och sightseeat.
Vi var till Universal Studios som var bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv.
Vi har varit till Hoover Dam, vart på bio, festat loss i Vegas, njutit av Los Angeles.
Men jag har saknat svensk mat och vatten, jag har levt på ceasarsallad då allt är så fruktansvärt fett i USA. 
men jag är glad för det för jag har gått ner 3.5kg :D jäääj 
 
Som vi har gått, vi lämnade bilen i Beverly Hills och GICK upp till Hollywood, vi gick nog minst 2 mil iaf, och varmt var det ;)
Bilder kommer så småningom men nu ska jag städa och packa min väska för jag tänkte åka hem till mig ikväll och vara själv en stund, hur länge jag nu kommer orka med det ;)
 
 
 
 
 
 
 
Sally

Kommentera inlägget här :