så var hälja slut.

God Måndag alla!!

Helgen har varit helt underbar, fredagen spenderades med bästa Jonna, Elin och Johanna. Hade lite mys och firade livet :)

I lördags var jag först hemma hos Tina där vi drack rosévin och spelade lite super mario bros. haha fy fan va jag var dålig :P dog typ på en gång hela tiden.
Sen åkte vi iväg mot Örsholmen där vi skulle på födelsedagsfest för min kompis Therese och hennes två kompisar.
Hade jättetrevligt och det var jättekul att vi fick komma :)
Det var roligt att träffa våran gamla klasskompis Tobias också som jag inte träffat på flera år.


Nu ska jag leta i massa kartonger efter saker man måste ha i en lägenhet, då jag har fått en :D
iaf i tre månader till en början sen får vi se hur det ser ut :)
En liten etta på herrhagen.





Sally

Kommentera inlägget här :