Storuman

Just nu så sitter de andra och tittar på allsång på skansen, ska snart joina de men ville bara skriva några rader.

Det tog verkligen hela dagen igår att komma upp, vi åkte halv 8 hemifrån och den var halv 10-10 när vi var framme. Vi stannade på några mysiga ställen under vägen och vi var in och shoppade på en jätterolig affär i sveg som hette Dollar Store, litte som ullared sa syrran fast litte mindre då :P
Snacka om träsmak i röven, visste inte hur jag skulle sitta till slut och idag har jag ont i nacken fast nu är det litte bättre.

Storuman är väldigt vackert och det är jättehärligt här, litte mycket mygg och knott dock men det får man stå ut med :) Imorrn ska vi åka till Arvidsjaur och hälsa på och se hur det ser ut, jag har nog inte vart där sen vi flyttade därifrån tror jag eller så har jag vart där när jag var väldigt litten. Men jävligt roligt ska det bli iaf.

Vi var inne i Storuman idag och jag köpte första twilight-boken för 59kr och en skitsnygg bikinibh

Vill ni åka upp över så tycker jag absolut att ni ska åka för det är så fruktansvärt underbart här uppe. Men det är ju hemma? :)

Hoppas min kisse mår bra där hemma, jag saknar honom väligt mycket... min lille tjockis :)
Jag har tagit massa kort med min kamera men glömde sladden hemma så ni får korten när jag kommer hem och syrran tog med sig sin sladd men den funkade inte.

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och äta after eight och titta på allsång på skansen..

Jag har en underbar semester i norrland, så jag hoppas ni har det bra där hemma!!!!


Sally

Kommentera inlägget här :