tvätterska!

Ja, jag har fått ett nytt jobb, ist för diskare så har jag gått och blivit tvätterska ;)
tyvärr ger detta yrke inge pengar men jag får iaf hjälpa min syster!
Eftersom jag är sjuk har jag inte orkat bära nånting så det känns som jag inte har hjälpt till nånting nu men eftersom jag är hemma idag också för jag fortfarande hostar och håller på så kan jag ju iaf ställa upp med att tvätta några maskiner :) det känns som att det är det minsta jag kan göra just nu.

Imorrn ska jag hjälpa till att bära litte iaf då den stora flytten är. Men jag blir inte så långvarig för vi ska nämligen ut och äta med jobbet imorrn och det vill jag absolut inte missa. Antita fyllde 60 förra söndagen så därför bjuder vi ut henne!

Så nu ska jag hänga upp den första tvätten så seee yaaa!!


Man behöver ju musik för att hålla sig pepp och det gör vi med denna




Sally

Kommentera inlägget här :