från tingvalla till sundsta!!

tjaaa!!
Igår fick jag hoppa in och jobba igen för stackars Tina var sjuk och det betydde att jag skulle göra något jag var jätterädd för att göra :P jag skulle nämligen laga mat.. Jag skulle ha hand om det vegetariska och dagens soppa. Det vegetariska vart jättebra och det tog slut snabbt :D men soppan däremot vart inte så rockig, trodde grytan skulle räcka men den blev för liten så jag fick dela upp den i en gryta till och sen vart den inte riktigt kokat, eller ja moroten var litte småhård men den blev okej till slut.. haha och när vi skulle slänga maten efter vi hade ätit så hade den blivit en gryta ist för en soppa :D linserna och moroten sög upp allt vatten så det var mer en röra än soppa men det är okej, jag är nöjd iaf!!

Imorse ringde de ifrån sundsta-gymnasiet också så jag ska dit imorrn och vara där resten av veckan trodde han.
Det ska faktiskt bli intressant och se hur de jobbar där :)
men nu ska jag iväg ner till Tingvalla och hämta skorna som jag lämnade där igår.
Kraaam på er!!!




Sally

Kommentera inlägget här :