mys-fredag

heeeeeeeej alla underbara människor :)
Fredag, fast jag tycker det känns som lördag.
Jag och mamma ska snart åka och hämta syrran från jobbet, passade på att återigen sitta vid min kära dator när jag endå har varit ledig så har det varit så tråkigt att sitta där i lägenheten själv att jag självklart åker och hälsar på min dator lite. 


Titta här vad gulliga Nobels Skolledning var mot oss i köket på skärtorsdagen :)

Vi alla som var i köket fick ett varsitt påskägg med massa godis. Det var gott ;)

Fick även påskägg från syrran innehållandes en trisslott och en sverigelott.




Ska sova i lägenheten inatt också, sen får vi se om jag sover där på lördag,
ska sova på rud hela nästa vecka för då jobbar jag på Nobel.
Krya på dig Jan :)
Ha en underbar Fredag!!





Sally

Kommentera inlägget här :