1/2 -12

heeej :)
nu har det varit ett glapp igen. Har inte den där lusten att skriva något för jag har varit så trött när jag kommit hem från jobbet. 
Idag fick jag äntligen hem alla tre säsonger av Veronica Mars med Kristen Bell i huvudrollen med samma namn.
Jag gillar verkligen den serien, vet inte riktigt varför. Synd bara att den lades ner efter bara tre säsonger.


Nej nu ska jag duscha och gå och lägga mig med vetekudden och kanske nån av katterna i sängen sen upp halv 6 imorrnbitti igen, imorrn behöver jag bara plocka i köket och i matsalen men idag har jag gjort champinjonstuvning som tydligen blev jättegod och skulle ha gjort omelett men det var lättare sagt än gjort.. Jävla ägg som inte klarar av att blandas ihop med varm mjölk, det blev klumpar av äggen ist för att den binde sig. Så vi fick göra fransk omelett (eller våran praktikant gjorde) Sen gjorde jag en broccolisoppa som vart mkt god. På fredag har jag bestämt mig för att göra morotssoppa om jag hittar något bra recept.
Kan inte för allt i världen förstå att det redan är torsdag imorrn, dagarna går så sjukt fort.
Så får vi se om Susanne mår bättre och om hon kommer tillbaka eller inte, hoppas jag får jobba mer :)
men jag hoppas ju att hon är mår bättre också då :P

Godnatt




Sally

Kommentera inlägget här :