Sounds like hell, looks like heaven

heeej! :)
hoppas alla har haft en fin lördag än så länge? Här i Karlstad har det varit soligt, har inte gått utanför dörren än så jag vet inte om det är kallt.. kollade i början på veckan vad det skulle bli för väder nu i helgen
och det stod 10-17 grader kallt. Kollade precis på aftonbladet nyss och det stod att det var minus 18grader i Karlstad. usch vet inte om jag vill gå utanför dörren alls idag?
Men förra året hade vi ju ännu kallare så man överlever väl :)

Ikväll ska jag ut och äta på O'Lerays med bästa brudarna, tror jag ska käka den där underbara ceasarsalladen jag åt när jag fyllde år. Dögod men svingött vitlöksbröd. Tur att vi inte ska ut efter iaf ;)
Neej, nu måste jag nog hoppa in i duscen om jag ska hinna bli klar



Efter att ha väntat så länge hade jag nu missat att Mustasch har släppt sitt nya album.
Men jag missade det inte med så många dagar för det släpptes i torsdags.

Här är låt nr 1 på skivan som jag tycker är en av de bättre, har inte lyssnat igenom hela skivan
riktigt än har hela 4 låtar att njuta till.







Sally

Kommentera inlägget här :