lycka

God morgon eller förlåt, god eftermiddag?
Jag är helt slut efter igår, gick och spändemig hela dagen inför mitt möte med världens bästa tyskar :D
Vi stod i kö i ca. 1 timme men det gick ganska fort endå :) väl därinne så tog en vakt min skiva och gav den till Till som sedan gav den vidare men jag gick bara förbi där och log och skakade samtidigt som syrran gick bakom mig och tog kort på dem. 

Sen tog vi tunnelbanan direkt till globen där vi mötte upp Ove och Uffe.
Efter att jag och syrran hade ätit lite så skulle vi gå in i globen men jag ville köpa mig en t-shirt först, det blev två så vi missade lite av förbandet Deathstars, vilket är lite synd för de är verkligen skitbra!
Men, jag fick ju se 2-3 låtar iaf ;)


Eftersom min kamera så trasig så fick jag ta kort med min mobil som ni vet tar väldigt dåliga kort!


Syrran i kön, nästan framme :)
Här spelar Deathstars

Här kommer Rammstein, de gick mellan publiken till den lilla scenen över bron till stora scen,
fick inge bra kort när de var bland publiken






Under låten Mein Teil såg det ut så här, om ni nu ser ;)
Men de är i koppel iaf, precis som i videon
När jag får bilderna ifrån signeringen så ska jag lägga upp dem. Jag var rätt så lycklig igår :D



TACK TILL VÄRLDENS BÄSTA SYSTER som följde med och stod i kön så länge och såklart följde med in,
utan dig hade jag inte vågat. Älskar dig ♥


TACK till mina morbröder som också ville vara med och lyssna på bra musik live :)







Sally

Kommentera inlägget här :