onsdag 25 januari

alltså, döden åt alla facebook-spel. nu har jag börjat spela ett nytt spel på facebook, egentligen bara för att jag just då hade tråkigt men det var riktigt beroendeframkallande. Hidden Chronicles heter det. Man ska leta upp massa saker för att komma vidare och hitta en skatt eller nånting som någon lämnat efter sig. Roligt var det iaf :)


Jag har nu tänkt i ett par timmar att jag ska gå och lägga mig efter att jag nästan somnade förrut men då var ju klockan bara halv 7 och då kan man inte lägga sig och sova. Så nu ska jag äntligen få krypa ner i min varma säng och kanske vakna upp pigg imorrnbitti? Gick upp kl.5 igår för jag började en halvtimma tidigare för vi hade en brödbeställning och det var JOBBIGT kan jag lova. Jag tycker det är jobbigt nog att gå upp halv 6. Imorse vaknade jag kvart i 5 av att jag hade en tarantella som pekade finger åt mig och hotade med att hoppa på mig.. usch tur att jag vaknade :D somnade dock om på en gång och blev ledsen när klockan ringde 45min senare ;)

GODNATT





Sally

Kommentera inlägget här :