törre hänner å svöllet ansekte, living the dream

Go kväll! :)
Jaha, då var det fredag och helg igen, har fått jobba sedan i tisdags på Tingvalla också :)
Det har varit en härlig vecka med småpyssel på mornarna och förmiddag/eftermiddag har jag stått parkerad i groven och diskat massa MASSA bleck och kantiner. Har varit hela två personer de senaste dagarna plus att jag varit mig själv på det också ;) 
Jag har också fått 2 veckors vik då stackars Susanne har slitit av en muskel i knät. Väldigt synd om henne och väldigt bra för mig. Krya på dig!!

Ikväll skulle jag egentligen vart till Skattkärr på fest hos bästa Elin, men jag har fått utslag i hela ansiktet så det kliar så jag håller på att bli knäpp... kylbalsam... JA tack!!
Cathrin på jobbet frågade vad jag hade gjort eftersom jag var alldeles rödprickig och svullen i hela ansiktet.
Ja, kanske var det jordgubbarna jag åt igår eller så är det min kisse eller så är det att jag använt för mycket rengöringsprodukter i ansiktet ;)
Ont i fötterna har jag också men det är ju bara för att jag gått hela dagen på jobbet och även för att jag har gått hem från stan idag, gjorde det igår med och det är väldigt skönt faktiskt men idag var det väldigt kallt så jag höll på att frysa ihjäl :P

Nej nu ska jag nog lägga mig och kolla på en film och tycka synd om mig själv!!







Sally

Kommentera inlägget här :