God Morgon

God Morgon!
Jag har nu varit vaken i ca 40min, jag "vaknade" 7:20 men drog mig enda till 8 :)
Sitter och äter frukost som jag får tvinga ner känner jag. MEN all is good.
Solen skiner ute och lite ångest har jag för att jobba nu när det är så fint väder, men det ska också bli jävla skönt att jobba. Inte jobbat sen förra tisdagen... Nog för att det är skönt att vara ledig men jag blir så förslappad att det är skönt att jobba.
Om ca 40min går min buss ner till stan, det är så himla skönt och inte stressa på morgonen så som jag brukar göra vanligtvis, då jag går upp halv 6 på det ska jag hinna sminka mig, äta frukost och göra lite annat så det blir lite stressigt men nu är det najs för nu behöver jag bara sitta här då jag praktiskt taget är klar :)


Ikväll blir det myskväll med bästa brudarna och nu ska vi boka hotell i Los Angeles och Las Vegas.
ska bli jämt gööör najs :D


Ha en helt uuundbar dag nu alla fina ♥





Sally

Kommentera inlägget här :