härliga helg.

heeej :)
Nu har det visst gått så där länge sen jag skrev något sist.
Men jag har inte haft tillgång till datorn på några dagar.
Har varit i min lägenhet sen i fredags så det är därför.

I lördags var det hemmafest i Skattkärr hos bästa kusin Elin. Det var riktigt trevligt och senare på kvällen åkte vi in till stan för att gå till Koriander... som var så dött och tråkigt att vi efter 15-20min drog hem ist!
På söndagen åkte jag, mamma och syrran upp till stugan i Ekshärad. Jag önskar jag vore mer en utomhus människa, men jag ser alla spindlar och kryp att jag går in istället.

Igår vankades det grillkväll i Skattkärr, vi spelade även brännboll. Jag MÅSTE nog börja träna för jag är alldeles stel i hela kroppen.. efter att spela brännboll då äre ILLA

men nu äre slut på ledigheten och imorrn äre tillbaka till verkligheten, så nu ska det jobbas.
Så nu efter att jag, syrran och Jonna tog 5km:arn på skutberget ska jag avnjuta en god fruktsallad bestående av
färska jordgubbar, banan och vindruvor med litte hallonkesella till. MUMS.
Hoppas ni haft en härlig dag i solen alla fina människor ♥







Sally

Kommentera inlägget här :