Jag är grym som en grekisk gud, bara grymt mycket fulare.

heeeej!

Resultatet av min brun utan sol, var som tur var väldigt jämnt i ansiktet, men sen var det väl inte så vackert.
Hade bruna ränder på benen och glömde helt bort att smörja in fötterna så jag var kritvit på fötterna, så det såg ut som jag hade strumpor på mig ;)

Syrran var iväg till tandläkarn och drog ut en tand häromdan och igår ahde hon jätteont så jag och mamma var förbi med lite mjukt fika :) Men imorse hade jag ont i min tand, funderade på om det var fantomsmärtor men jag tror minsann att det är min visdomstand som spökar, fast nu känns det knappt.

Jag ska snart åka iväg till min lägenhet och sen blir det fredagsmys hemma hos Jonna med brudarna ♥


Ha en underbar helg mina vänner ♥


p.s Är lite avundsjuk på min arbetskamrat som på söndagkväll åker till Rhodos.
Vill också till värmen NUU! :)
Men tack vare att hon åker iväg får lilla jag jobba :D




Sally

Kommentarer :

#1: Jojo

Du är visst vacker och fiin!! Glöm aldrig det<3

skriven

Kommentera inlägget här :