skrubb, skrubb, skrubb

Heeej!
Det är torsdag och jag har varit ledig, alldeles underbart känns det.
Är även ledig imorrn och då ska vi skaffa visum, så vi får komma in i USA.

Idag har jag inte gjort mycket, jag har städat lite i mitt rum här på rud för mamma får besök i helgen. Eftersom hon skulle sova i  min säng var jag självklart tvungen att få det fint i rummet också så hon inte dör av allt damm som varit här, som jag nästan gjort.
Jag som alltid trott att det varit katterna, nu tror jag mer på att det är damm jag inte tål. Har nyst ett antal ggr och det har kliat och snoret har runnit en del också ;)

Jag ska snart åka iväg och handla med mamma, sen åker jag hem till mig, tyvärr blev det ingen långhelg hemma hos mig utan vi åker till Göteborg på lördag då min underbara och bästa faster fyller 50 år imorgon fredag :D
Så det ska bli jättekul.




Ha en underbar torsdag alla fina människor ♥




Sally

Kommentera inlägget här :