tack brudar :)

Hej igen ;)
Förra helgen var superbra.
Jag var hem till min gamla klasskompis Ida för lite mys med några av de tjejerna från klassen.
VILKEN lägenhet, shit önskar jag också hade råd att köpa en lägenhet på Kasernhöjden.
Superfräsch och verkligen jättefin.
Det var jättetrevlig iaf, och Ida hade gjort jättegoda snittar och plockmat.
Ann-Sofie hade med sig sin lilla Erik, han var ju med sist vi sågs också, fast då i magen ;)

Så tack Ida för att vi fick komma. Hoppas den lille trivs hos er när den kommer också :)

TACK Therese för att jag fick åka med hem :)


Försökte få en bra bild på hur jag såg ut förra lördan,
men min mobilkamera suger ju så det här blev den bäst ;)







Sally

Kommentarer :

#1: Therese

Tack själv för en trevlig kväll!! Hoppas vi snart kan ses igen! Kanske kan åka till Ann-sofie någon kväll oxå? :)

Och självklart får du ju skjuts hem när jag ändå ska ut och köra!! Det är inget du behöver tacka för ju!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :