bortkommen

Oj, oj, oj vad tiden flyger förbi.
Bloggen får stå i andra hand för livet just nu och speciellt då jag inte har internet hemma utan bara har det hos mamma på rud då datorn är kvar här eftersom den inte får plats i min lilla lägenhet.
Ska försöka att komma ihåg att blogga varje gång jag är här. Men oftast är jag bara här några dagar men jag ska vara här hela v37+38 för då jobbar jag på Nobel igen :)
 
Idag har jag varit helt SJÄLV på jobbet, som tur var förberedde jag en massa igår så jag hade relativt bra med tid imorse. Sen var jag kanske inte helt ensam då jag hade sällskap av två jättesöta elektriker som stryde upp en ny gryta, himla synd att det tog hela dagen ;)
 
Men nu ska jag fråga mamma om hon har lust att skjutsa hem mig eftersom jag har lite packning med mig ;)
 
 
 
 
Detta var lätt en av de bästa dagarna i mitt liv!!!! Faan så roligt det var. 
 
♥ Universal Studios
 
 
 
 
Sally

Kommentera inlägget här :