från kock till ?

Oj. oj. oj måste försöka bli bättre på det här med bloggandet igen...
Det blir kanske bättre så fort jag köper en ny dator jag kan ha hemma hos mig :)
 
Då var det visst tisdag igen... Har inget jobb just nu då min chef tycker jag har jobbat för mycket på Nobel och vill att jag ska vara på andra skolor också... Men vad gör det nu när det finns jobb på nobel och det är ingen sjuk på någon annan skola än så länge. Är det inte bättre jag att jag bara jobbar där det behövs? Det är väl lite det som är tanken med tim-vikarier? Men aja, inget jag kan göra åt saken. Får hitta något mer stadigt jobb, tror jag har jobbat färdigt med det här nu.. Jag vill inte bli någon bitter-kärring vid 25!!
 
En sak som är bra med att jag inte jobbar, är att jag får spendera mina förmiddagar på Arcus, där jag så småningom kommer få reda på vad jag vill ha ut av livet. Det är där jag nu också skriver på det där brevet som kanske ändrar mitt liv? :)
 
 
 
Är hemma hos mamma nu för jag ville hålla Prinsen sällskap nu när inte mamma skulle vara hemma på hela dagen, så vi låg och kollade på Gossip girl och myste :)
 
 
Men nu är det nog dags att lämna min älskade hårboll för att åka hem och städa upp lite i mitt hem..
Nee, kanske skulle vara kvar en stund till ;)
 
 
 
 
 
 
Sally ♥
 

Kommentera inlägget här :