Vegas baby

heej :)
Efter lite mer än en vecka hemma hos mig är jag nu hos mamma för att kolla om jag hittar något jobb och passade även på att tvätta igår ;)  Åker nog hem ikväll igen om jag inte börjar plocka i det som ska med mig till lägenheten så småningom. Vill ju få iordning så det blir MITT :)
 
Under min tid hemma har jag knappt vart hemma känns det som, har varit och hälsat på pappa i Norrtälje, hängt med mina underbara kusiner och Faster som varit här på besök
 
Sist lovade jag ju att lägga upp alla vegas-kort, men det är så många L.A-kort så det blir några till ;)
 
Malibu Pier 
Hollywood 
 
 
VEGAAAS
 
Hoover Dam :)
 
Coola Katter ;)
 
Fina utsikten vid poolen :)
Bilden under är utsikten från hotellrummet :)
 
 
Liiite last minute-shopping på favvoaffärerna ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
P.S det fanns vitare människor än mig ;)
Bilden blir inte ens rättvis, för de var så vita och insmörjda i olja att man bländades ;)
 
 
 
Sally
 

Kommentera inlägget här :