förkylningar suuuger

heeej!
Oturligt nog har jag gått och blivit sjuk...
Jag skulle ha jobbat igår men fick ringa och säga att jag inte orkade, fan jag som ville jobba!!
Jobbar till veckan också så jag hoppas jag hinner bli frisk.. eller ja frisk hinner jag nog inte bli tills måndag eftersom jag precis använde min sista energi till att göra en kyckling&bacongryta! Som jag säkert inte ens kommer orka äta ;)
 
Sover hemma hos mammi då min lägenhet är tom. Ska börja flytta in mina saker nästa helg om det blir som jag tänkt :) Tur att vara hos mammi när jag är sjuk också, för då hjälper hon mig med de saker jag inte orkar... :P
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka orka äta lite plus kolla på Valentines Day.
plus att jag kände att jag måste snyta mig..... igen ;)
 
 
Hoppas ni friska människor har en alldeles underbar lördag! ♥
 
 
 
Sally

Kommentarer :

#1: christina charling

krya på dig vännen :) Kram Vi i götet

skriven

Kommentera inlägget här :