vegetariskt och litte blod?

Nu sitter jag här i mitt rum och äter en vegetarisk soyaburgare och har precis tittat på twilight för sjätte gången :D
Det var hos tina i torsdags som hon bjöd mig på en sådan soyaburgare och jag tyckte dom var riktigt goda att jag nu var tvungen att köpa och äta idag. :)
Vaknade idag med världens huvudvärk men gick till jobbet iaf, lite får man väl stå ut med? men med ett littet piller blev allt nästan mkt bättre.
var och hämtade min cykel hos syrran också, skönt att cykla hem från centrum ;)
var så trött att jag somnade mitt i filmen också, var rätt gött så nu funderar jag faktiskt på att typ gå och lägga mig snart, ska iaf lägga mig på min spikmatta för jag är litte öm i rygg och nacke.
Det blev nöjes i lördags, men det var lika kul där som på ankan eftersom det blir vad man gör det till :)


Sally

Kommentera inlägget här :