nya grejjer och jag vill ha mer :D

Jag har blivit litte av en shopoholic.
Jag har återigen öppnat plånboken för mkt,
i fredags var jag till Ikea och köpte mig lådor till
en hylla jag har i hallen (full med skor)  köpte också en ny lampa och en ny soptunna till badrummet :P
En röd plåthink med lock jätte tjusig är den :)
 Sen var jag iväg med syrran och hennes kompis
Annelie till Gengåvan och Solareturen
Sen åkte vi till bergvik, jag sprang in til affection för att köpa nagellack  för att sedan gå till Skopunkten där vi spenderade en timme på att pröva skor :)
hitta ett par "to die for" skor, 
kanske 10cm klack och med ormskinn, dretsnygga :D
men det blev inte dom utan köpte 3andra par :) på 2 månader har jag nu
 köpt 10par skor :P
så som sagt shopoholic?  maybe
Har vart ledig idag men har inte gjort ett skit och det har vart så gött
tyvärr så började det ju spöregna förrut och åska som tusan gjorde det också. BLÄÄ
Ska jobba imorrn också, 7-20. jippi.
Känner mig positiv när det gäller mitt jobb, som på tisdag jobbar jag 7-21
Vem för tusan jobbar så länge?  förutom barn i indien för minilön.
 Ingen thats who!!!
men jag antar att det bara är att bita ihop då han (min chef) inte kan få till det för han ska ha in extra personal eftersom det är Permäss.
Livet tröttar ut en ibland.
Nej nu ska jag sluta klaga och kanske göra nått nyttigt for a change?



Chanel Nagellack Base Coat 220kr på Affection


Sally

Kommentera inlägget här :