Skor, skor och massor av skor

Jag har idag på kvällen nu haft sån avsky mot värmen att jag bojkottat att sitta ute för att det just är så varmt. puh.
Men jag har ju då även kollat runt på några hemsidor och hittat skitsnygga skor :D
Ett par har jag tillåmed köpt idag, äntligen kan jag säga


 VILL HA, VILL HA, VILL HA, VILL HA
1. Lacoste Ibiza Slip Mor   2. Lacoste Jetty Cord Lila  3. Lacoste Jetty Pique Navy
Hatar att killar har snyggare skor än tjejer ibland!!!

4. Tommy Hilfiger Victoria Sneakers  5. Tommy Hilfiger Herrskor (men vill ha iaf)


Tommy Hilfiger Victoria 1 Canvas Navy
Mina nya skor :D

HItta även en snygg solhatt på Tommy Hilfigers onlineshop för 48dollar :) jättesöt
Fanns även i svart



med det tackar jag för mig och hoppas ni kanske köper ett av paren till mig? :D



Sally

Kommentera inlägget här :