en ny måne eller den gamla hederliga?

Tjaaaa!!
Nu har jag äntligen kommit hem efter den här hemska dagen på jobbet.
Jag hade 2 röstmeddelande på telefonen när jag kom in i omklädningsrummet, det var syrran som först frågade om jag ville med på bio och se New moon sen sa hon att hon hade bokat en biljett till mig om jag ville med och SJÄLVKLART ville jag det så nu ska jag iväg strax.
Det blir jag, syrran, annelie och jonna :) fun fun fun
Jag har hört att den andra filmen inte alls är lika bra som den första så vi får väl se vad jag tycker då.
har inge större förväntningar alls faktiskt men hoppas den är lika skitbra som den första filmen ;)

jag vill ge alla mina vänner och familj som jag inte träffar så ofta en stoooor KRAM!!

Ja juste, jag ska på hockey på tisdag när färjestad möter djurgården med jobbet :D ska bli gôr skôj ;)


nu väntar new moon, tack och hej leverpastej.


Sally

Kommentera inlägget här :