still fighting...

Ja som rubriken lyder, slåss jag fortfarande mot min förkylning som vägrar släppa.
Har terapibakat idag också, bakade chokladdrömmar(min favvokaka) igår och idag bakade jag en överraskning till min syster. hihi can´t wait for her to taste my cookies.
Jag älskar engelska, så jag kanske skulle blogga på engelska en dag?
Det vore nått de.
Får inte komma tillbaka till jobbet försens torsdag och då hoppas jag att jag äntligen ska vara frisk för nu äre tråkigt att inte jobba.
Har väl förlorat några tusen också på att vara hemma och snorat.
Tänkte att jag äntligen skulle ta tag i städningen imorrn om jag orkar.
Måste ringa och fråga om jag måste ha läkarintyg också.
Det är väl nå sånt efter att man vart hemma en vecka och så blir det längre tid?
Men det skulle jag väl tänkt på igår isf, smarta jag som kommer på allt försent.
Nej nu ska jag nog kanske kolla på Day after tomorrow eller kanske flashdance. who knows? :)
Som sagt I LOVE ENGLISH, bara jag älskar dig låter coolare och fränare på engelska, inte lika betydelsefullt kanske som jag älskar dig.


Sally

Kommentera inlägget här :