We Are Marshall

usch efter att ha tagit ännu en förstor bir av min miljonärskaka jag har bakat så mår jag illa idag också. Måste ju lära mig att jag mår illa när det blir för sött!?
Jag ska snart kolla på en film som jag fick låna av min arbetskamrat Ann, We are marshall.
Vi pratade litte om den i fredags för hennes son spelar amerikansk fotboll och han ska tydligen åka till Marshall university och plugga och lira fotboll då förstås :P Det hade tydligen hänt nånting jättehemskt i staden Huntington där Marshall U. ligger och därför visste alla vad Marshall var om man sa så eller nått, jag fattade inte riktigt men den verkade intressant iaf. Eftersom jag älskar sport så ville jag självklart se den. Jag skulle faktiskt vilja gå och se när Carlstad Crusaders spelar nångång, det går ju jättebra för dem iår :D



Bara av att se trailern verkar det som en bra film.




Det är min måndagsunderhållning!!


Sally

Kommentera inlägget här :