ren dumhet...

Jag har nog precis köpt en plånbok på tradera som jag inte ville ha egentligen. Det var som att någon annan tryckte på lägg ett bud knappen :S jag ville ju egentligen ha den vita snygga chanelplånboken :D
Just i denna stunden så är det bara 4min kvar innan det är fastslaget att plånboken är min. Den är jättesöt så det gör egentligen ingenting. 156kr så vid 13:53 så är den min... så när jag har postat det här inlägget har jag alltså en nya Anna Sui plånbok.. :) och jag vet att den inte är äkta så det irriterar mig mest med att jag inte tänkte när jag la ett bud.. Jag tog flera timmar på mig att vänta med att lägga bud på den från chanel för att verkligen känna att det skulel vara rätt. jag är så otroligt dum ibland...  :P

Om man ska åka utomlands, vart ska man åka då? om man vill ha sol?
Jag har ju aldrig vart utomlands men ska iväg i sommar så ge mig tips så jag kan tipsa syrran och annelie ;)


Sally



Uppdatering: Som tur var, var det en som bjöd över mig 13:52 vilken tur jag hade va? så nu måste jag kolla efter en ny ;) men jag ska invänta och se.. vill ju ha en ny snygg plånbok.. helst vill jag ju ha Chanel men Anna Sui hade fina också..

Kommentera inlägget här :