much better thanks

Ja idag mår ja mkt bättre, än så länge iaf :)
Jag har idag hunnit kolla på asdåliga kungar av tylösand men som man måste se iaf :P och även hängt bort all tvätt jag tvättade igår och gjort iordning så syrran får plats med massa kartonger och möbler sen när de kommer med allt. Ska även hänga upp tvätten som mamma satte på innan hon gick ner till syrran och sen tänkte jag diska det jag hinner på en timme ungefär.
För sen ska jag ju till jobbet och vänta in att de andra slutar så vi kan dra och käka på Village Tandoori, de har hur god mat som helst där. Så imorrn ska jag tillbaka till jobbet äntligen :D hostar litte fortfarande men så farligt tycker jag inte att det är nu och jag kommer ju självklart att ta med mig Noskapin ;)

nej nu måste jag sätta igång så jag hinner diska så mkt som möjligt :)

haré najs nuu!! :)


Här har ni en asnajs låt från volbeats nya album ♥




Sally

Kommentera inlägget här :