Vill nu...

Hej allesammans!!
Idag är jag ledig eftersom det är långfredan och jag är ledig hela nästa vecka för "barnen" ;) har påsklov, så jag får skönt nog också ledigt då.
Hela dagen igår på jobbet gick vääääldigt seg.. var så trött att jag inte visste om jag skulle orka bära upp mig själv eller inte :P
Men jag klarade av dagen och kom till och med hem efter en tur till systemet efter jobbet också.
Väl hemma kom jag in i den där dimman igen.. mellan 7-8 så fick jag kämpa för att hålla ögonen öppna men vid halv 9 gav jag upp och gick och la mig.

Men nu börjar jag smått bli litte pigg iaf.. eller något i den stilen ;)
Tänkte att jag kanske skulle sminka mig och klä på mig propra kläder att gå ut i och åka till stan och möta upp syrran inför litte påskhandling.



och en sak till... JAG VILL ÅKA NUUUU!!!
Nu måste nånting snart gå våran väg så vi kommer iväg i september. Jag måste åka i september!!! 







Sally

Kommentera inlägget här :