filmmys med de bästa!!

God morgon allesammans!!
Idag är en fin morgon och hoppas på en fin dag. Igår åskade det ju praktiskt taget HELA dan..
Även när jag skulle åka hem från syrran igår så blixtrade det och höll på.. Det började så klart regna när jag skulle gå in till stan och blev dyngblöt men ställde mig under busskuren i väntan på att bussen skulle komma, när jag ska gå av bussen hemma så spöregna det och den lilla biten jag har till min port, ja asså jag vart dyngsur. inte alls kul, men iaf så strax efter att jag kom hem så slutade det att åska iaf.. För jag låg och vred och vände på mig tills klockan var halv 3 och hörde inge mer åska iaf :D
haha, igår hade vi det jättemysigt.

Efter att syrran slutat kom hon och Elin och hämtade mig, då åkte vi ner till Norrstrand och köpte Pizza och hyrde film och köpte massa godis och chips.
Vi började kolla på den första filmen "The Roommate" och åt pizza sen skulle jag höja men råkade byta kanal ist så det blev litte knasigt och till slut gav min gamla kära dvd med sig. RIP!! Fick den i födelsedagspresent av mamma när jag fyllde 18 :) Så vi begav oss ut till bergvik för att införskaffa oss en ny dvd.. klockan 20:00 på en lördagkväll, vi var ganska ensamma faktiskt ;)
Jag köpte också en ny dvd eftersom syrran lånat min och alla sladdar dessutom insåg jag förrut när jag tänkte slänga mig i soffan och kolla på film :P
Visste att hon hade min scartkabel så det köpte jag en ny men nu hade hon ju mina andra sladdar också.. typiskt.
Men men, jag får skaffa nya sladdar nåndag ist. Nu ska jag nog slänga mig och sova en stund till tror jag!!!




Sally

Kommentera inlägget här :