nu ska det klippas...

God kväll!!

Efter alla mina inlägg om att jag städar skulle man kunna tro att jag bor i ett slott....
Tyvärr gör jag inte det men jag bor i en trea som tar sin tid att städa och jag städar MYCKET noggrannt (stavas det verkligen så?)
När jag burkar städa annars så dammsuger jag oftast bara så dammet samlas och saker samlas... så nu har jag verkligen rensat och det börjar hge resultat..
Ikväll tog jag mig ann mitt sovrum som var dammigast av allt.. Är förvånad att jag inte nös mer än en gång ;)
Så imorrn ska jag dammsuga och svabba golvet och även göra rent badkaret och handfatet.
Sen är jag nog ÄNTLIGEN klar :)

Eftersom det inte blev någon karibien-resa på grund av förhinder så har vi börjat kolla på resa till Las Vegas och Los Angeles ist i sommar. Jonna och syrran hade kollat hotell förrut och det såg bra ut :D
Så det håller vi tummarna för, men nu ska jag gå och lägga mig för imorrn ska jag och klippa mig :D jäääj
Har inte varit och klippt mig sen förra året.. aa jag vet men jag har haft så mycket i huvudet att klippa mig inte har varit mitt första val. Måste även till tandläkarn men det tar vi vid ett senare tillfälle ;)


Godnatt!!



Sally

Kommentarer :

#1: Therese

Du kan få fortsätta städa hemma hos mig ;) Du verkar ju vara en mästare på det där nu! :) Hihi.

Nej då! Jag tycker du ska ha en stor eloge som har städat så mycket! Om jag hade haft så mycket energi oxå så skulle jag vart nöjd ;) Nästa klassfest blir hos dig kanske så vi får se hur du bor? :)

skriven

Kommentera inlägget här :