oj

Se nu har det nästan gått en hel vecka igen sen jag skrev nått.. Får försöka bli bättre på det här. Dagarna går så fort förbi så jag hinner inte med :)
Lönen kom igår och den var mkt efterlängtad, så nu är räkningarna betalda och jag kan leva som en drottning ;)
Jag är alldeles slut efter en 5 dagars arbete men vad gör det när man är ung? Min syster har iaf tvingat med mig ut ikväll. Vi ska och se Oskar Linnros på Nöjes nämligen, inte riktigt min musik men det ska väl gå och lyssna på? Värt 215kr? Nej, men vad gör man inte för sina syskon ♥ Hon lovade att följa med mig på Mustasch den 25 Mars iaf :D
För ja, MUSTASCH KOMMER TILL KARLSTAD DEN 25 MARS,
tror ni jag är nå glad? Jag och Madde på jobbet ska rocka fett :D haha
Nu kommer syrran snart och vi ska åka till systemet och jag tänker tvinga henne att köra förbi djuraffärn så jag kan köpa kattmat :)
ha en underbar fredag och ta hand om er!!
Sally

Kommentera inlägget här :