Rhodos -1 dag!

Heeej alla galna människor! :)
Jag trodde inte jag skulle ha tid att skriva nått men enda bussen som passar går ner till stan om 10min så jag hinner informera er om allt roligt som hänt......

I onsdags körde jag, syrran och jonna en spontanutgång och shotta ouzo som jag köpte i Grekland förra sommarn och dansa vidare till Koriander där vi dansade loss i en timma som kändes som 2-3 timmar? :P
har tyvärr inga kort, för det var bara syrran som använde sin kamera, MEN iofs så har jag ju nån bild som Johanna tog med min mobil

Vill också poängtera att min mobil tar asdåliga kort... så det är inte bara Johannas fel ;)

Igår hände dock inte mkt, städade undan litte, diskade och var ute och gick.. det var typ allt jag orkade ;P
Men idag så vaknade jag ganska pigg (av klockan) vid 9 och vid 10 åkte jag ner för att möta syrran och jonna då vi skulle sola.. Sen blev det en tur på stan för att införskaffa massa viktigt inför Rhodos.. som btw händer IMORRRN ;D eller jaaa vi åker iaf upp (eller är det ner?) till Göteborg vid midnatt imorrn då flyget lyfter nån gång efter kl.7 på söndagmorgonen.

Men nu blir det födelsedagsmiddag för Jonna Så ni får ha en riiiktigt underbar fredag ♥






Sally

Kommentera inlägget här :