15-20 ska bara tappas sådär!! :D

God kväll!
Jaha, då vare söndag igen då. Just nu sitter jag och festar på pepparkakor med mjölk för imorrn börjar mitt nya liv igen ;)
Eftersom jag imorrn börjar jobba på Tingvalla och ska vara där i två veckor så har jag nämligen tänk att promenera/powerwalka hem VARJE dag, om det inte är snöstorm då vill säga :P Ska även börja med naturdiet igen. För nu jävla ska jag bli slim igen.. En kur nu och en kur till om 2-3 månader då vi drar i slutet på juni. Måste vara smal när jag åker till USA.

Var hemma hos Tina och myste med vin, popcorn, musikquiz och frågesport.
Tack för igår vännen, det var supertrevligt :)

Idag är mitt ansikte inte lika illa.. Nu är det mest bara torrt och lite rött men det kliar inte så mycket längre iaf och det är VÄÄÄLDIGT skönt. Hoppas bara inte när jag vaknar imorrn att det är värre igen. Nej positiva tankar. JA
Nu ska jag lägga mig och läsa några kapitel i Stephenie Meyers tredje bok i twilight-serien, eclipse.


Godnatt kära vänner!




Sally

Kommentera inlägget här :