28 dagar senare.....

heej igen, nu var det visst ett tag sen jag skrev något.
Fick reda på idag att jag jobbar på Nobel enda tills skolavslutningen :D
tycker jag är toppen, skulle bara jobbat nästa vecka egentligen men kökschefen ska börja jobba halvtid
bara så då får jag jobba halvtid, men bättre det än ingenting. Det betyder sovmorgon ;)


Förra helgen tog jag och syrran bilen och åkte till världens bästa Faster som fyllde 50år förra fredagen.
Det var helt underbart, älskar att vara där och umgås med mina kusiner och självklart Christina och Bertil då, även om man kommer hem några blåmärken rikare ;D 


Eftersom det är fredag ska jag äntligen få åka till min lägenhet, jag ska bara packa det sista och sen åker vi och handlar så jag har något att äta när jag är där :)
Nej, nu vill jag hem så en STOOR kram till er alla ♥
Ps. Idag är det bara 28dagar kvar till L.A :D  UNDERBART




Sally

Kommentarer :

#1: Sanna

jag är grymt avis på er kommande resa, hoppas att jag oxå kan komma iväg på en sån magisk resa någongång =)

skriven

Kommentera inlägget här :